Ahirette İki kadırn

02.09.2012 16:46

 

Ahirette İki kadırn

 

 

- Selam, benim adım Wanda 

- Selam, benimki de Slyvia, sen nasıl öldün?

- Donarak öldüm

- Ne kadar korkunç

- Yok o kadar kötü değildi, soğuktan titremem geçince ısınmaya başladım ve

uyku bastı, sonunda huzur dolu bir ölüm

- Peki sen nasıl öldün?

- Ağır bir kalp krizi geçirdim Kocamın beni aldattığını sandım, onu iş üstünde yakalamak için eve erken geldim, fakat evde tek başına televizyon seyreder halde buldum

- Sonra ne oldu?

- Kesinlikle evde başka bir kadının olduğundan emindim, bütün evi aramaya başladım Çatıyı, yatakların altını her yeri aradım fakat bulamadım Ararken aşırı yorulmuşum, kalp krizi geçirdim ve öldüm.

- Ah be güzelim bir de derin dondurucuya baksaydın, şu anda ikimiz de yaşıyor olacaktık...

—————

Geri